ЯК НАВЧИТИСЯ ВІДСТОЮВАТИ СВОЮ ДУМКУ? 🔆


Ближній теж може бути неправий

Вихована авторитарними батьками дитина нерідко навіть у дорослому житті відмовляється від своєї думки, покладаючись на родичів або колег, а в підсумку програють всі. Важливо зрозуміти, що будь-яку точку зору, яка на вашому шляху зустрілася, потрібно сприймати лише як чиюсь особисту думку, а не як істину в квадраті або кубі. Інші люди теж можуть як і ви помилятися, яким би авторитетом вони для вас не були. І ще. Кожен думає в міру свого досвіду. Висміюючи вашу думку, людина може спиратися на свій негативний досвід, звинувачувати вас у тому, в чому винен сам, приміряти на вас свої здібності і можливості, просто заздрити нарешті. Тут важливо працювати ще й над упевненістю в собі. Як навчитися відстоювати свою думку, якщо ви самі в себе і свої ідеї не вірите?

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:  НА ВСЯК ВИПАДОК: 10 КОРИСНИХ ЛАЙФХАКІВ З ОДЯГОМ

Чому сперечатися корисно?

Будь-який спір варто сприймати як шанс проаналізувати і обговорити свою ідею, обкатати її і перевірити, наскільки вона життєздатна, а також подивитися, чи можете ви зробити свою думку вагомою в очах ближнього і чи здатні ви людину «запалити» своєю ідеєю. Письменник, експерт і бізнесмен Гері Хемел вважає, що потрібно переконувати себе в тому, що наша ідея – просто ланцюг з гіпотез, які будь-хто може спростувати. А значить, варто за них битися і вимальовувати істину в цьому спорі.

Вчимося мистецтву спілкування

В першу чергу, треба ясно усвідомлювати свої запити, адже саме на їх основі формується думка оточуючих про вас. Ідеальна манера спілкування, при якій ви простіше виграєте битву за власну думку складається з поваги до ближнього і самоповаги. А ще важливо вміти контролювати себе і володіти ініціативою. Якщо ви втрачаєте над собою контроль, то напевно програєте суперечку.

Вивчайте психологію і вчіться вести себе під час суперечки

Психологія – річ досить важка, але ви можете вивчити свого опонента – його характер, його систему цінностей, потреби, інтереси, ідеали і домагання. Відстояти власну позицію ви зможете тільки якщо розмовляти з опонентом будете в його площині і на рівних. Спробуйте прості методи «віддзеркалювання» всіх рухів опонента, копіюйте його темп і стиль мовлення і спілкування. Так йому буде зрозуміло, що він має справу з рівним і таким же, як він сам.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:  Молочні продукти.

Тренуйтеся

Ні, не на кішці, а на собі або на тому, кому ви довіряєте. Відточуйте свою майстерність спілкування, наприклад, при пошуку каменю спотикання і проведення дискусій на цю тему. Вивчивши, що таке добре і що таке погано, можна починати відстоювати свою думку такими ж способами з колегами, а потім і з начальством, тобто, виходити із зони комфорту. Можна тренуватися і під час спорів у соцмережах.

Зрозумійте, коли це недоречно

Важливо зрозуміти, які питання треба обговорювати, а які – не дуже. Іноді сперечатися не потрібно зовсім. Якщо заперечувати треба, нехай ваші заперечення будуть тактовними. Не звинувачуйте ближнього в некомпетентності, не будьте різкими.

Постарайтеся зрозуміти ближнього

Нехай ваш опонент буде неправий тисячу разів, але він так не думає. Не варто його засуджувати, постарайтеся зрозуміти і відчути себе в його шкурі. Подумайте, що він почуває і на чому тримається його переконання. Так буде простіше і так ви простіше людину переконаєте.

Не ображайтеся, якщо вас не зрозуміли і не підтримали

Дійсно, іноді головною перешкодою до успіху можуть стати саме наші близькі та друзі. Можливо, не з злості і заздрості, і зовсім не з бажання, щоб вони залишилися з вами в одному болоті. Іноді це просто спроба вберегти вас або нав’язати власний негативний досвід. При цьому вони не соромляться висловлювати зовсім неприємні слова. Що тут робити? Вже точно не відповідати агресією.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься.